Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
als u het niet aan staat reageer er dan niet op è en ik zet !!!!!!!!!!! zoveel als ik wil en ik praat oe ik wil !!!!!!!!!!!! ik ben geen holander !!!!!!!!!! ik zen nen west-vlaamse dus ik praat hier azo en als het u niet aan staat ga dan weg en reageer ni mee r! !!!!!!!!
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
ik ben fatsoenlijk en ik ben eerlijk en ik ben verstandig , jullie willen het gewoon niet begrijpen of jullie begrijpen het maar dan verkeerd
|
Je kan dus wel normaal reageren ^
Maar waarom doe je dat niet?
Je wilt graag dat mensen je serieus behandelen en je als een volwassene beschouwen terwijl het enige wat je doet is reageren als een klein kindje die niet weet wat interpunctie is. Dan is het op zich logisch als men je ook zo behandeld denk je niet?
En net wat Headliner zegt ; wij reageren gewoon normaal op jou maar als we iets zeggen wat je niet aanstaat dan negeer je het of je reageert erop als iemand die door het lint aan het gaan is en dan verwijt je ons dat we het niet begrijpen? Probeer nou eens voor de verandering te lezen wat wij zeggen in plaats van ons verwijten dat we niet aardig genoeg op jou reageren.
En je bent hier nu eenmaal op een
Nederlands forum dus het is ook niet meer dan normaal dat je gewoon in het Nederlands post ongeacht of je nou uit west vlaanderen of niet.