Onderwerp: Flashbacks
Enkele bericht bekijken
Oud 6 March 2005, 18:28   #7
appelshampoo
Guest

Standaard

Bij I Would Stay van Krezip denk ik altijd aan mijn eerste vriendje en als ik langs een bepaalde boom fiets ook, want daar was onze eerste echte kus.

Have you ever been mellow van de Party Animalsdenk ik aan mijn beste vriendje van vroeger die dood is gegaan.. het liedje werd gespeeld op de begrafenis.

Bij Within Temptation - Ice Queen denk ik altijd aan een bepaald moment met een ex toen we ergens waren in een gebouw waar zomers jeugdiets was en op de schommel dat liedje heel hard mee zaten te zingen.

Bij Katja Schuurman - Wereldmeid denk ik terug aan de tijd dat ik net op voetbal kwam en mee mocht doen met de grote meisjes, ik vond het heel erg eng. Waarom dat liedje daarbij hoort weet ik niet.

Als ik langs de lerarenparkeerplaats loop denk ik aan mijn beste dinnetje en alle joints die we daar vorig jaar hebben gerookt.

Als het mooi weer is en ik kijk naar buiten op school vanuit het raam dan denk ik aan de watergevechten die we vroeger op het grasveld hadden.

Als ik versgemaaid gras ruik denk ik aan alle vroege zaterdagmorgens waarop ik moest voetballen.
  Met citaat antwoorden