Enkele bericht bekijken
Oud 7 March 2005, 21:20   #7
BlackTurtle
Guest

Standaard

ik denk dat mijn ouders het progressiefst zijn van alle ouders van lui die ik ken, ik heb het er met vrienden wel eens over gehad, maar de mijne zijn daar altijd wel heel open en eerlijk over geweest.

ik zal een paar hoogtepuntjes opsommen:

*9 jaar oude bastiaan trok zich niet helemaal goed af, ik was er al jong achter gekomen dat masturberen erg lekker is en deed het dus ook heel vaak, maar zo hard dat de blaren er op kwamen, toen ik een keer tegen mijn pa zei dat mn piemel er zeer van deed heeft hij me voorgedaan(bij zichzelf uiteraad) hoe het wel moest, en ik heb hem nooit meer kapot getrokken.

*12 jaar lieten ze me zien hoe je een condoom omdoet , mij ma deed het voor op dr grote teen

*op de vraag hoe komen kindertjes de wereld in, heeft mn pa altijd gezegd door hard werk en liefde, veel later begreep ik pas wat hij eigenlijk bedoelde de auwe snoeperd.

*condooms hebben vanaf mn 12e altijd in de badkamer gelegen.

*een hele uitleg van mijn vader over het zachtjes beginnen met sex als je het met een meisje doet die nog nooit met iemand naar bed is geweest.

need i say more.

het is mij vrij goed duidelijk gemaakt wat sex is, dat het heel plezierig kan zijn, en dat het altijd vrijwillig moet zijn, en dat het ook erg ontspannend kan zijn, dat zeiden ze er ook wel eens bij
  Met citaat antwoorden