Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zMe
ik weet cker dat hoogbegaafd zijn een last is. Ik weet niet of ik nu nog hoogbegaafd ben (volgens mij is mijn IQ gedaald), maar ik ben overgestapt van groep 5 naar groep 6, ik heb toen de rest van de basisschool niet echt goede vriendinnen gehad en werd in het begin vooral buitengesloten en gepest.
op de middelbare school heb ik nu wel goede vriendinnen en kan met bijna iedereen goed overweg, maar ik denk over alles maar ook echt alles heel erg overna. Als ik bijvoorbeeld wat wil zeggen, kan ik heel lang piekeren of het wel goed zal zijn of als ik iets heb gezegd. Ik akn uren lang piekeren en kom er dan ook snachts niet van af. Maar goed het is vooral sociaal dat mijn problemen liggen en dat vind ik heel erg. Ik zou graag met iedereen losjes kunnen praten, maar dat kan ik gewoon niet. Ik ben best verlegen als ik mensen niet ken, maar als ik ze eenmaal kan, kan ik gelukkig wel mezelf zijn en helemaal los gaan. op school verveel ik me soms nog en ik haal wel heel goede cijfers, maar ik zou liever niet hoogbegaafd zijn, echt!
|
als ik dit zo lees he, ben jij niet hoogbegaafd, maar ben je gewoon oliedom, dus niet dom , omdat je niet door hebt dat het bent, daarom zelf oliedom.