Enkele bericht bekijken
Oud 18 March 2005, 21:43   #24
bruggi
Guest

Standaard

Eigenlijk trok mijn moeder mij altijd best wel hippe grappige dingetjes aan. Geen merken ofzo (vind ik echt overdreven voor kleine kinderen). Ik vond het alleen nooit leuk als ze voor mn zusje dan hetzelfde 'pakje' kocht in bijvoorbeeld een andere kleur. Maar mn zusje vond dat wel gaaf, dus dat gebeurde dan toch.

Begin van de middelbare liep ik met nike-air-max, spijkerbroek, strakke topjes, trainingsjasje en een strakke hoge staart . En ik was toen echt nog een turf met een babyface dus dat was lachen .

Daarna kreeg ik andere bravere vriendinnetjes (die leerde ik kennen doordat ik steeds meer ging paardrijden ) en toen ging ik aan de Mags en basic brave Bien Blue-achtige kleding .

Tussen mn 16e/17e en nu (20) heb ik echt mijn eigen stijl gekregen. Komt ook omdat ik een stuk zelfverzekerder ben geworden; vroeger durfde ik nooit echt iets heel aparts aan te trekken geloof ik.
Ik koop vrij veel merkkleding, maar vind het ook leuk om juist goedkope grappige dingetjes ergens in vage winkeltjes op de kop te tikken. Ik denk dat ik echt een mix draag van stoer & vrouwelijk. Soms netjes, soms expres niet. Ongeveer evenvaak rokjes als broeken, maar het moet niet te tuttig zijn. Ik ga wel ongeveer met de mode mee, maar ik wil nooit iets aan wat iedereen heeft.

Tot zover mijn te lange verhaal .
  Met citaat antwoorden