Enkele bericht bekijken
Oud 19 March 2005, 10:17   #12
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Move deze anders even naar sport..

Ook FC Den Bosch-supporters keuren gelukkig voor 80% het hele gebeuren af getuige enkele quote's:

Citaat:
Wat een gelul , het uitvak was voor 75% gevuld met petten en sjaals en een groep kinderen. Als je een kerel bent zoek je de confrontatie met de lui die er ook voor willen gaan.Tenminste zo was het vroeger , maar ja de tijden veranderen blijkbaar jammer
Deze sufferd snapt blijkbaar nog niet dat het best gevaarlijk kan zijn als ze je met sterren, stenen en putdeksels lopen te bekogelen. Het enige dat je dan kunt doen is naar de lucht blijven kijken en maken dat je wegkomt.

Citaat:
hahahahah en het mooiste is dat roda nu nog een grote bek heeft ook! hahahaa wegrennen voor de wedstrijd(bij dat hek) en dan later allemaal op de tippel in eigen vak! nee jongens, die grote bek mag nu wel over zijn!
Citaat:
Stelletje hufters, bedankt.
Al jarenlang ben ik een trouwe fan van FC den Bosch, en heb alle hoogte- en dieptepunten meegemaakt. Dit seizoen zit veel tegen, en dat is frustrerend. Die frustratie was er gisteravond ook weer volop. Een grensrechter die als een kleuter staat te vlaggen, de scheidsrechter die weigert Bodnar van het veld te sturen na z'n kopstoot. Waardeloos. M'n avond was alweer verpest. Maar het kon nog erger. Stelletje eikels die het nodig vinden, om alles te gaan vernielen. En daardoor onze club nog verder de stront in te helpen. Zo komen er nooit grote sponsors. Want hier wil niemand zijn naam aan verbinden. Maar ja, dat zal die zogenaamde supporters een zorg zijn. Nou, mij wel!
Citaat:
Hopelijk worden ze alemaal gepakt, die klojo's. En dokken. En anders laten werken, want daar hebben ze een hekel aan. Stelletje achterlijke namaakhooligans. Ik schaam me voor zoveel lafheid van FC Den BOsch-supporters. Mag hopen dat jullie zelf nog eens zoooo ongelofelijk afgeslagen worden.. Of een zwaar stuk pijp in oe bakkes is ok goed. TUIG
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden