het sloeg nergens op. ik schaamde me diep om supporter te zijn van den bosch, niet alleen vanwege het vertoonde spel maar dit keer vooral door het stelletje leeghoofden van de m-side. de roda-supporters gedraagden zich uitstekend, op een paar mensen na die licht provoceerde tegen de bossche supporters. maar dat is geen reden om met een bijna volledig vak tegen het einde van de wedstrijd richting het uitvak te stormen, onderweg nog even de bus te vernielen om vervolgens het hek te vernielen en een vak vol met voorbeeldige supporters, waar volgens mij ook veel kinderen bij waren aan te vallen. en dan te gaan gooien met stukken hek en van die pinnen die erop zaten.
even ter info: bart ik zat gisteren op I2, dat is naast het uitvak (ik keek in de rust nog of ik je zag bart). ik ben dus met mijn familie geweest want iemand had vrijkaartjes. het leek me voor mijn neefje en zusje ook veiliger om op I2 te gaan zitten dan op K2. dat is dus ook falikant mislukt. zelfs ik voelde me bedreigd door mijn eigen supporters, omdat het vak waar ik zat dus naast het uitvak was, en uiteindelijk braken ze dat hek ook door. bedreigd voelen door je eigen supporters, kan het nog gekker?
daarbij kosten die IDIOTEN den bosch natuurlijk weer een enorme boete. het komt zo echt nooit meer goed. waarom was er geen ME trouwens?? vroeg ik me ook af! duurde ontzettend lang, ze waren er veel te laat!! wedstrijden tegen NEC zijn risicowedstrijden maar tegen roda niet

fuck it, met die mongolen op de m-side is elke wedstrijd een risicowedstrijd.
bart, ik schaam me nogmaals diep om fan te zijn van den bosch en vind het verschrikkelijk dat dit is gebeurt.