Ja, vanmiddag hebben we al met een groep aangifte gedaan in Kerkrade, en blijkbaar waren we niet de eersten want men had al enkele foto-raportages waarop we konden aanwijzen wat wanneer precies gebeurde, wat we daarvan gezien hadden enz enz. Één bus is helemaal totallos (?) omdat ook de motor bekogeld was met stenen.
I2 is toch in het midden van dat vak naast het uitvak, Steve? Zit toch nog I3 tussen? Dat staat tenminste op de achterkant van het kaartje. Ik heb in de rust trouwens nog wat gegeten daar aan de zijkant tegen de wand.
De Roda-aanhang was trouwens helemaal niet zo voorbeeldig in haar spreekkoren, hoor. Maar toch, 3 jaar geleden toen FC Limburg speelde en wij uit tegen Den Bosch speelden zongen zij ook 'jullie zijn je cluppie kwijt' en dat soort songs. Dan vind ik Absteiger, zij gaan naar Sittard toen en succes tegen Heracles wel meevallen. Zoiets hoort er gewoon bij. Er waren inderdaad relatief veel kleine kinderen, ouderen en vrouwen bij. In ieder geval niet-weerbaar-volk. Maargoed, wie kan zich wel weren tegen stenen en dat soort zaken?
Na afloop sprak ik nog met een agente die zei dat de ME niet eens in de buurt van het stadion was! Zeer grove nalatigheid van de politie Den Bosch dus. Wel zag ik wat agenten met honden lopen en ik vraag mij dan ook af waar zij waren, want de hele rel duurde toch gauw 10 minuten. Daarbij wist men al 6 tot 7 minuten daarvóór dat iedereen het vak uit was..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
|