Onderwerp: [Uefacup] AZ
Enkele bericht bekijken
Oud 21 March 2005, 15:05   #19
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik denk dat Villarreal ook zonder Forlan een maatje te sterk gaat zijn voor AZ. We hebben het wel over de nummer 3 van Spanje als ik me niet vergis, met topspelers als Riquelme.

Maar wellicht dat AZ me wederom verrast, maar ik had tegen Auxerre, Rangers en Shaktar een beter gevoel voor AZ dan nu tegen dit Villarreal.
Ik heb hetzelfde gevoel wel een beetje ja.

Kuijt is denk ik bepalender voor Feyenoord dan Forlan voor Villareal. Ik zie natuurlijk niet meer dan wat korte beelden op maandagavond in het Sportjournaal, maar als ik dat zo zie dan heeft Villarreal meer topspelers. En daarnaast zijn ze niet voor niets zonder Forlan tot in de kwartfinale gekomen...

Maar eigenlijk is Villarreal hetzelde verhaal als AZ, want het is echt niet al jaren een topploeg en het heeft helemaal niet zo veel ervaring in Europa en in de top. Vorig jaar werden ze ook ongeveer in dit stadium van het toernooi uitgeschakeld, dat wel. Maar het is ook een kleine ploeg uit een kleine stad met een rijke geldschieter als voorzitter waardoor er wat mogelijk is. Ik denk best dat AZ in vorm best aan Villarreal gewaagd is.
  Met citaat antwoorden