Heeey allemaal,,
ik wil graag ffies jullie mening.
Ik zit in de brugklas. Aan het begin van het schooljaar kwam ik via iemand aan de msn van iemand uit de 2e,, een beetje een "populair" kind, waar je best mee bevriend zou willen zijn.
Ik vond het egt vet dat ik haar msn had en ik vroeg haar best veel dingen,, missn wel een beetje TE veel. toen kende ze me nog niet zo goed en had bedacht dat ik haar stalkte. ze heeft een hele grote (populaire) vriendengroep en toen die het allemaal wisten, wist de halve school het. altijd als ik hun zag begonnen ze te roddelen en als ik bij hun in een klaslokaal zat vroegen ze: waarom stalk je ...... (in verband met privacy

)??
daar werd ik natuurlijk een beetje heel erg gek van en ondertussen deed dat meisje van msn nog steeds aardig tegen me. ik msnde wel minder met haar maar wel normaal en over die stalk-shit hadden we het nooit. een andere jongen van die vrienden begon me opeens op msn uit te schelden. :@

lekker was dat,, ik heb hem geblockt. maar dat meisje niet. nod steeds doet ze aardig, maar op school negeert ze me,, het lijkt een beetje alsof ze zich schaamt dat ze me wel aardig vind omdat haar vriendinnen me haten,, terwijl DAT eigenlijk weer haar schuld is! nou ja ik weet niet wat ik nu moet doen.. weten jullie het?? -xxx- Moii