Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
ik vind het eigenlijk wel dom dat ze zo'n comapatient laten sterven aan een hongerdood. Trek dan gewoon de stekker er uit
|
net wat annomeisje zegt, dat gaat vaak niet. Als ze totaal hersendood is is er ook geen ademhalingsreflex meer, maar ze ligt niet aan de zuurstof, ze is ook niet hersendood, ze heeft een hele zware hersenbeschadiging, maar stel jezelf dan de vraag, als jij een gewoon leven gewend ben en je beland dan kwijlend je in je broek schijtend niet kunnen pratend en totaal afhankelijk van hulp van derden, zou je dan nog verder willen leven?
of in dit geval in leven worden gehouden?
want technisch gezien is dit nieteens euthenasie, mensen zoals bush die zo conservatief zijn en er bij blijven dat gods wil moet geschieden vergeten verdomd snel dat als je de dingen laat zoals god ze in dit geval gewild heeft de meid 15 jaar geleden al gestorven zou zijn omdat ze niet kan eten, ze vergeten dus dat iemand een slang in zn strot rammen om haar te laten eten net zo onnatuurlijk is als euthenasie.
ze moesten eens niet zo krom lullen.
en als ik die vent was geweest had ze van mij al heel lang geleden haar laatste kus gehad, illegaal of niet.