Enkele bericht bekijken
Oud 22 March 2005, 18:41   #59
meis
Guest

Standaard

mm.. roken is voor sukkels, COMPLEET mee akkoord!!
de jeugd die tegenwoordig begint te roken is meer dan goed genoeg ingelicht over wat de nadelen zijn (longkanker, hoesten, stank, last voor andere mensen, kost veel, verslavend...) en toch zijn er zoveel die beginnen te roken omdat hun vrienden het ook doen en omdat ze het eens willen proberen! Sorry, maar voor mij is dat een teken van zwakte, als je het karakter zelfs niet hebt om daar nee tegen te zeggen is het al ver gekomen! Elke mens met een beetje verstand in zijn hoofdje weet dat het niet deugt..
voor het rookverbod in de horeco ben ik ook voor, oke, er zijn mensen die eraan verslaaft zijn en zich niet kunnen amuzeren als ze niet kunnen roken... Maar dat is enkel en alleen hun eigen fout (dan hadden ze maar nooit moeten beginnen roken, of gewoon eens beginnen met wat karakter te kweken of van die nicotine-plakertjes gaan halen!) ik haat het zo hard dat veel mensen hun humeur gewoon samenhangt met het aantal sigareten dat ze roken (en als ze niet mogen roken: pas op hoor, want dan zijn ze geirriteerd!)
het is trouwens niet alleen een kwestie van je eigen gezondheid, maar ook van die van je medemens.. passief meeroken is niet onschadelijk zoals veel mensen denken, lang niet zelfs! exacte cijfers heb ik niet, zoek het maar eens op hoeveel mensen er daaraan sterven, het zou jullie nog wel eens kunnen verbazen!

dus iedereen hier, denkt is eerst twee keer na voordat je u sigaret opsteekt.. het heeft echt wel veel meer nadelen! geloof mij vrij

x.
  Met citaat antwoorden