Onderwerp: [Uefacup] AZ
Enkele bericht bekijken
Oud 27 March 2005, 12:11   #37
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Pure onzin die je lult. Ik heb in de media alleen maar verhalen gehoord over Lissabon, nog 4 duels resten enz enz. Over Villareal vrijwel geen woord. Alleen maar verhalen als: Als je Auxerre kunt verslaan, en Glasgow, dan kan Villareal ook. Misschien lees jij volstrekt andere media dan ik, maar ik heb dit bijvoorbeeld uit den monde van Jan Krompkamp gehoord. Tevens las ik in de krant dat Villareal wel te doen moest zijn.

Iedereen schijnt te zijn vergeten dat we het over Nederland hebben. Een subtopper in Nederland, niet meer en niet minder, ondanks een verdwaalde 2e plek. En dat bedoel ik niet bagetaliserend, echter de geschiedenis toont aan dat een subtopper nooit langer dan 1, hooguit 2 jaar in de top 3 staat.

En je kunt wel beweren dat je genoeg hebt van het Aachen-verhaal, maar het blijft een feit dat media ook dáár al niet verder keken dan de spreekwoordelijke neus lang is. Hoe eerder dat hele AZ-gedoe voorbij is, hoe beter. Hoewel, dan hebben de media altijd weer een nieuwe troetelbeer om op te gaan lopen kwijlen. Heerenveen dit keer weer? Of toch weer Utrecht? Keer op keer worden clubs groter gemaakt dan ze zijn. Wat het is weet ik niet. Aan het begin van het seizoen, na 1 punt uit 2 wedstrijden was het 'Crisis' in Alkmaar. Na een counterzege in de kuip en de Arena was ineens Utrecht een topclub in wording. Tot ook die club weer 3 duels op rij verloor en toen kwam AZ opstomen en moest die hele defensie ineens in het Nederlands elftal. Voor hoelang? Waarschijnlijk na de uitschakeling in de Uefacup en een nederlaag in de eredivisie, dan heeft men wel weer iemand anders, al zal dat wel tot volgend seizoen duren! Toch raar dat die 'kenners' al die 'toppers in spe' nooit eerder opmerkten!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden