Onderwerp: [Uefacup] AZ
Enkele bericht bekijken
Oud 28 March 2005, 11:11   #48
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maupstar
En meneer Bartje leest natuurlijk wel alles goed!

Zover ik weet heb ik namelijk nergens gezegd dat je niet op zijn teksten mag reageren hoor. Ik geef alleen aan dat hij zelf moet weten welke keuzes hij maakt. Wie heeft hier dan problemen met lezen? Dat wil namelijk toch niet zeggen dat ik jou verbied er op te reageren? Het gaat mij namelijk niet om dat je er op reageerd, maar de manier waarop. Wereld van verschil Bartje

Jij noemt hem meteen een diplomatiek mannetje, omdat hij kenbaar maakt het niet te hebben verwacht zover te geraken in de UEFA-cup. Jij (!) zoekt daar wat achter. Wat je dan doet is niet er iets over zeggen, maar over hem oordelen. En nee dat recht heb je dus niet. En dat recht heb je al helemaal niet als je alleen maar loopt te zeiken wat andere fout doen zonder aan te geven hoe het beter kan, hoe het dan wel zou moeten!
Tja, op deze flauwekul ga ik niet eens meer in Als we elkaar woorden in de mond gaan leggen die we niet gebruikt hebben en voortdurend andere dingen ervoor neerzetten dan houdt alles op
Edit: LEZEN dus
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden