Onderwerp: Moslimraad.
Enkele bericht bekijken
Oud 31 March 2005, 16:59   #6
Nevsehirli
Guest

Standaard

Goede post Klootzak.

Ik ben zelf een Turk en ik heb levenservaring van een 26 jarige, terwijl ik zelf nog 16 ben, dat komt omdat ik gewoon heel veel dingen heb gezien en meegemaakt hier in Nederland en in het Buitenland, wat vele van mijn leeftijdsgenoten nog niet hebben meegemaakt.

Ik heb bijvoorbeeld gewoon gezien hoe een vrouw werd beroofd, hoe kleine kinderen huilend naar mij toekwamen omdat ze arm waren en ze honger hadden.
Ik heb vele famillie'vetes' meegemaakt en dat is bepaald geen pretje.

Nou get to the point: Ik wil gewoon dat de slechte allochtonen in Nederland wordne opgepakt, die het voor de rest van de Nederlandse bevolking en Allochtonen moeilijk maakt.

Door deze criminele allochtonen, die je ook heeeeeeeeeeeeeeel erg veel hier in Leeuwarden hebt, krijgt de gemiddelde Nederlander vooroordelen....

Ik vind dat dit 'maatschappelijk probleem' moet worden aangepakt door middel van een Moslimraad in Nederland.

Maar nog een goede oplossing vind ik dat er meer agenten moeten komen die van buitenlandse komaf zijn, daardoor kunnen ze de criminele, allochtone jongeren beter bereiken.....
  Met citaat antwoorden