Onderwerp: iedereen haat mij
Enkele bericht bekijken
Oud 1 April 2005, 10:10   #11
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard Re: iedereen haat mij

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marret

Ik heb het gevoel dat iedereen een hekel aan mij heeft omdat ik niet perfect genoeg ben.
Niemand is perfect. Daarom mag niemand je haten. Het enige wat jij nodig hebt is een beetje zelfvertrouwen.
Ik heb/had dat gevoel ook en dat komt gewoon omdat je voortdurend aan jezelf twijfeld en je niemand wilt benadelen. (In mijn geval is dat toch zo.) Ik ben bang dat mensen me minder leuk gaan vinden omdat ik iets wel of niet doe. Je moet gewoon doen wat je leuk/goed vindt. Echte vrienden gaan dat niet erg vinden.

Citaat:
de jopie popies lachen me door de kleding die ik leuk vind uit
Daar zeg je het zelf al: jopie popies. Je draagt toch gewoon de kleren waar je je goed in voelt. En of dat nu het volgen van de mode is of een totaal eigen kledingsmaak betreft, jij bent degene die het draagt, niet zij. Je laat toch niet een paar huppeltrutten bepalen wat jij aandoet zeker?

Citaat:
Ik ben 16 en ik heb nog nooit gezoend
Duss? Ik word er binnenkort 17: ik heb nog nooit een vriendje gehad, laat staan gezoend. Je bent heus niet dé uitzondering op de regel .

Citaat:
Ik heb altijd ruzie met mijn moeder omdat zij vind dat ik niet mag laten merken dat ze me irriteerd
mijn vader wordt altijd boos op mij ook al doe ik m'n best om het in ieder geval met 1 ouder leuk te hebben (ik woon bij mijn vader mijn ouders zijn net een jaar uit elkaar) en ik zeg nooit wat over iets wat mijn vader doet ook al vind ik het niet altijd leuk.
Je ouders hebben het nu beiden wat moeilijk wrs. Een jaar is nog niet heel erg veel.
Was het ervoor ook al of nog niet?

Citaat:
eigenlijk heb ik gewoon de behoefte aan een leuk vriendje maar die kan ik tog niet krijge
We zegt dat? Ik heb het al gezegd: een beetje zelfzekerder zijn, marret. Dat heb je nodig in het leven. En dat heb je ook nodig om op die ene leuke jongen af te stappen. .
thali is offline   Met citaat antwoorden