De wedstrijd FC Den Bosch-Feyenoord, die woensdag 6 april gepland staat, is door de burgemeester van Den Bosch, Jo Rombouts, verboden.
De Brabantse degradatiekandidaat heeft onvoldoende voorwaarden gecreëerd om de wedstrijd zonder incidenten te kunnen laten doorgaan. Zolang het bestuur van FC Den Bosch niet de de noodzakelijke maatregelen genomen heeft, mogen er ook geen andere thuisduels gespeeld worden.
Volgens Rombouts is de situatie in het stadion momenteel zo onveilig dat het onverantwoord is er competitieduels met met toeschouwers te spelen. Twee weken geleden ontstonden rellen rond het duel van Den Bosch met Roda JC.
bron: ld.nl
Hopelijk heeft dit dan zin. Zoals al verwacht is er NIEMAND die een stadionverbod heeft gekregen vooralsnog. Ik heb vernomen dat er op de beelden van de camera niets te zien was, en dat kwam niet alleen door de petten en capouchons die de daders op hadden. De kwaliteit is gewoon slecht. Nou vraag ik je; waarom hebben we dan die geldverslindende veiligheidssystemen?
Voor mijn part wordt het een thuisduel voor Feyenoord. Hoewel ik het die Wotte dan weer niet gun want die lulde gisteren bij Voetbal Insite maar wat. Hij wist totaal niet waarover hij sprak met zijn gelul over 'we moeten het niet zo overdrijven'. Ik wil wedden dat hij niet eens weet wat er precies aan de hand was