Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
mag je er even aan herinneren dat China de Verenigde Staten voorbij is qua consumptie etc. Dit betekend dat China economisch sterker is dan de Verenigde Staten. En buitenlands kapitaal en investeerders worden aangemoedigd om naar China te komen en mogen in een zeer groot deel van het land gewoon vrij investeren ... dus dat ze zeer streng grensbeleid hebben klopt niet ...
|
Probeer jij alleen al eens een visum te regelen voor dat land. Dat is werkelijk een hel. Alleen zulke simpele dingen zijn al nagenoeg onmogelijk. Je mag er alleen komen als je groot investeert in de economie daar. Zodra het maar een beetje onduidelijk is wat je anders komt doen lig er zo weer uit.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nevsehirli
Maar ontopic, we waren over toekomstige grootmachten, ik denk trouwens nog steeds dat Irak de grootste kan worden..
Die mensen hebben gewoon genoeg olie in de grond waar onze achter-achter-achter-achter kleinkind op kan leven...
|
Heb je hier ook enige cijfers voor? Niemand heeft ze maar jij klaarblijkelijk wel, dus ik ben benieuwd. Vooralsnog beschouw ik het maar als lulkoek, right?