Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Lees je mijn post niet ofzo? Daar gaat het helemaal niet om. D'r zijn idd genogg mensen en het is ook schandalig dat ik ze nog niet gezien heb, maar niet iedereen reageert hier.. D'r zijn er constant maar 6 ofzo..
Jij wilt bijvoorbeeld zelf al niet reageren, omdat je geen keuze kunt maken .
|
Of je begrijpt niet wat ik met mijn post wil zeggen.
Je kunt het feit dat hier maar een select groepje post niet gebruiken als argument om dan maar te stemmen op films die je niet hebt gezien

Ik bedoel te zeggen dat het leuk is om te stemmen op films die je beide hebt gezien om zo een goed oordeel te kunnen vellen. En er zijn veel mensen die beide films gezien hebben, ook al post nu nog niet iedereen daarvan in dit topic.

Ik zou dan liever wat langer de tijd nemen voor die battles en potentiëele stemmers de kans geven dan zo snel mogelijk die films afraffelen met een klein groepje
Dat slechts een select groepje hier reageert heeft namelijk weer niets te maken met het feit dat het leuker is om te stemmen als een redelijk oordeel kunt vellen. Dat geldt ook voor mensen die nu nog nier hier reageren maar dat misschien ooit nog wel eens gaan doen