niets schijnheiligs aan hoor, ook niets patserigs,heel realistisch, open en eerlijk, dat is de enige manier om mijn leven te lijden zoals ik dat graag wil de gebondenheid van een relatie beangstigd me nou eenmaal.
ik zeg ook gewoon heel eerlijk dat ik geen relatie wil, ik wil niemand kwetsen of pijn doen maar ik heb wel men behoeftes, en ik krijg bij jouw een beetje het idee dat het daar om gaat, de felheid in je reactie is duidelijk merkbaar, maar waarom precies, houd je er niet van dat die mensen die de stad in gaan om kijk eens hoeveel ik er kan zoenen te spelen? of is het dat je niet begrijpt dat mensen zo kunnen doen? Je vergeet alleen 1 ding, vooral jongens doen zo, veel meiden ook wel, maar het grooste gros is man, die zo dusdanig oppervlakkig zijn volgens jou dat ze het alleen om het lichaam van die vrouwen gaat, dat klopt volledig. Maar, als dat algemeen bekend is en het zo vreselijk is zoals jij het zegt hoe komt het dan dat al die meiden of jongens er zo gewillig in meegaan, graag vrij lol hebben met mekaar zonder er een angstige gedachte als een relatie er aan te verbinden, puur en alleen voor de lol, hoe komt dat dan volgens jou?
ik ben het met de 1e alinnea volledig eens.
|