Ik vind dat ze zelf moeten weten wat ze willen en wat ze al dan niet doen op een avond. Zowel in het 'echte' sletjes geval als met het voorbeeld wat blackturtle zei.
Dat soort meisjes wat alleen maar willen scoren voor een avond komen zichzelf nog wel tegen denk ik, op een gegeven moment krijg je toch een reputatie en dan ziet men je alleen als een mokkeltje voor een avond maar meer dan dat ook niet. Volgens mij gaat het op den duur ook wel vervelen denk ik, dat oppervlakkige gedoe met elke week een ander iemand.
Ik zou zoiets nooit kunnen, voor mij moet er dan meer zijn dan alleen maar een pleziertje voor een avond. Naja zeg nooit nooit natuurlijk, want als je gewoon een keer een leuk iemand tegen komt en je hebt een leuke avond en that's it dan is dat wel ok, maar voor mij zou het niks zijn.
Ik word wel altijd een beetje verdrietig/geirriteerd als ik 12/13 jarige meisjes zie fietsen terwijl ze aan het roken zijn en opscheppen tegen hun kleine vriendinnetjes hoe stoer het wel niet was in de discotheek en wie ze nu weer op hun bek hebben gevat

Dan denk ik 'ga toch met je barbie's spelen joh, je hebt nog tijd zat om volwassen te zijn'. Maarja dat vinden zij dan weer niet