Ik ging "uitslapen" tot half 9, ging me toen klaarmaken voor school.. om 10 voor half 10 ging papa me naar school brengen.. lief he

Toen ik op school was, had ik moeite met lopen, door dat klote gips om me poot

Om 5 voor 10 ging ik naar buiten, omdat een knul heel de tijd aan het kijken was, dus ik ging samen met een goede vriend van me buiten lopen en toen kwam ik een heel schattig jochie tegen van de 1e en zei, geen melk over me heen gooien he..

(bij werkweek had ik perongeluk melk over hem heengegooid, want ik had echt koppijn van de avond ervoor en had weer niet geslapen) en toen gaf hij me een knuffel en een kusje

Ik ging bij bushalte staan, want het begon te regenen en toen zag ik me stalker weer staan staren.. echt heel eng.. ik ging dus later naar binnen, want had geen zin in hem. 2 uurtjes les gevolgd.. toen had ik pauze!!

weer naar buiten.. tegen een paal staan aanrijden..

en toen kreeg ik een sms van die stalker.. we hadden echt lol buiten met zijn allen... toen nog 1 uur les gevolgd en moesten we nablijven.. omdat iemand met linialen, geodrieken en potlooddoosjes naar buiten ging gooien.. jaja we zitten echt in 6V hoor.. heel volwassen zijn we

uiteindelijk gingen we weg.. ging ik naar bios.. was heel leuk en ze hebben op me gips geschreven.. Toen ik thuis was naar Charmed en Lost gekeken en nog 3 berichtjes gekregen van me stalker..
etc. etc. etc.
Ik bespaar jullie de rest, want heb nu al teveel getypt
ohja..

hehe
Nog ff naar Ahoy geweest, voor zo'n toernooi, en werd toen besprongen door 1e klassers, lief he!