FC Den Bosch hekelt 'beloning' Roda-fans
Algemeen manager Ben Bolman van FC Den Bosch heeft zijn verbazing uitgesproken over de 'beloning' voor de Roda JC-fans die op 18 maart de uit de hand gelopen uitwedstrijd in de Brabantse hoofdstad hebben bezocht. Roda heeft onder de supporters vrijkaartjes uitgedeeld voor wedstrijden van de club en het jeugd-WK.
Den Bosch-fans bestormden na afloop van het competitieduel (0-2) het bezoekersvak en vernielden de Kerkraadse supportersbussen. Het zit Bolman dwars dat tot nu toe alleen melding is gedaan over wandaden van FC Den Bosch-supporters. ,,Uit de beelden blijkt dat supporters van Roda zich ook hebben misdragen. Het steekt me daarom dat Roda vrijkaarten uitdeelt aan supporters die bij de wedstrijd tegen Den Bosch aanwezig waren.'' Veiligheidscoördinator De Jonge van Roda JC schuift de verwijten van Bolman terzijde. ,,Ik ben er zelf geweest en ook verklaringen van hoofdstewards en politieagenten in burger bevestigen dat de rellen zijn veroorzaakt door Den Bosch-supporters.
Bron : Limburger
Dit kan toch niet meer in deze tijd :no: Echt, ik ben voor vrijheid van meningsuiting, hoor. Maar dit soort mensen moet toch tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Hij maakt zichzelf én zijn club nog belachelijker dan het al was. Wat zou hij doen wanneer mensen de ruiten van zijn auto eruit gooien en zijn vrouw die erin zat verkrachten? Dat was plat gezegd wat er gebeurde. Roda-fans trokken het hek eruit om de chauffeur van hun bus door te laten. Tjongejongejonge zeg
|:(