Onderwerp: Zoooww..
Enkele bericht bekijken
Oud 17 April 2005, 12:12   #9
x-lizz-x
Lid

x-lizz-x's Avatar

Standaard

Nou 1 keer ging ik mn jas halen, en dat was echt zo een halletje dus ik stond daar rustig te wachten. Sta ik op eens klem tussen dat jassen haal ding en een portier.. Ik werd echt helemaal dood gedrukt kon er niet meer uit komen.. Dus het was afwachten tot het afgelopenm was.

En 1 keer was ik met van die wazige mensen uit en een zo een jongen had veels te veel gedronken en zn vriendin had het over de sms uitgemaakt, dus hij was nog al aggresief. Hij allemaal de straat op rennen enzo, dat vonden we nog wel grappig (want we hebben een hekel aan hem )
Maar toen schopte ie op eens een fietser om ver die zo maar voor bij kwam, die jongen deed zelf niks maar een andere groep jongens die dat gezien had. Kwamen hem slaan.
Dus allemaal vechten tussen de groepen enzo.
En op een gegeven moment lag een jongen van onze groep tegen een betonnen gebouw aan.
En ze bleven maar op hem in schoppen... Pfff had nog nooit zo iets engs mee gemaakt..
Na schreeuwen van mij en een vriendin en er tussen te gaan staan, (ook wel een aantal klappen gevangen :S) Was het eindelijk over.. Ik allemaal janken enzo..
En toen kwamen de jongens van die andere groep ons troosten, dat was dan wel weer lief