Enkele bericht bekijken
Oud 18 April 2005, 23:17   #13
Red_Scorpion
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
ik hoor vaak verhalen dat veel gasten, die Lonsdale dragen op hardcore partys, zich ook gedragen als nazi's.... lijkt mij beter om gewoon bij elk feest zulk geklede lui te weren, dat gebeurt hier steeds vaker.
Hoe kan je je op een feest gedragen als nazi? De hele nacht met je rechterhand in de lucht lopen? als je zulk geklede mensen ook gaat weren, moet je een kwart van de bezoekers bij de deur tegenhouden. Er lopen ook pinda's in lonsdale en kisten op die feesten hoor. En sinds de hardcore scene bestaat lopen veel gabbers met kale koppen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
je gaat mij niet vertellen dat dat lonsdale niets met racisme te maken heeft....de lui dragen het express, juist om te provoceren ... en als je dan teksten van rotterdam terror corps of neophyte hoort ...
Verdiep je eens iets meer voordat je er iets over zegt... Bij RTC zitten 2 negers, en de meest kwetsende tekst van Neophyte, excuses, Bodylotion... is; "happy is voor hobo's"
Ik weet wel over welke nummers jij het heb, maar dat heeft gewoon iemand gemaakt, en dan Neophyte of RTC ervoor gezet om het zo makelijker te verspreiden via toen nog kazaa.

4 jaar geleden droeg ik en vele duizenen met mij al Lonsdale voordat het iedere dag in de media kwam. Tegenwoordig draag ik het niet meer omdat nu inderdaad veel mensen het dragen om stoer over te komen,en ik wil niet dat worden aangezien voor "lonsdale-jongere" sommige daarentegen dragen het wel nogsteeds.
  Met citaat antwoorden