Enkele bericht bekijken
Oud 18 April 2005, 22:22   #14
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Verdiep je eens iets meer voordat je er iets over zegt... Bij RTC zitten 2 negers, en de meest kwetsende tekst van Neophyte, excuses, Bodylotion... is; "happy is voor hobo's"
Ik weet wel over welke nummers jij het heb, maar dat heeft gewoon iemand gemaakt, en dan Neophyte of RTC ervoor gezet om het zo makelijker te verspreiden via toen nog kazaa.
ok, my bad. maar mij er in verdiepen, nee. Ik ken wel het gezegde ken uw vijand. maar die muziek kan ik absoluut niet waarderen, in welke vorm dan ook en probeer het daarom ook zoveel mogelijk te vermijden. Maar juist door die 'brouwsels' van onbekenden met dat soort nummers en dan toch de overduidelijke waardering die dat soort nummers krijgen van 'hardcore liefhebbers' (immers anders was het heus niet zo populair op kazaa, whatever) ga ik mij toch afvragen wat de boodschap is van zulke muziek.

Volgens mij bestaat er iig in dat wereldje nog een grote ontkennings sfeer. En het mag dan natuurlijk inderdaad wel een select groepje zijn wat het inderdaad weer verpest voor de rest. Anyway, ik ben ook nog altijd van mening dat mensen zichzelf in hokjes plaatsen... dus dat helpt het ook niet echt.