Enkele bericht bekijken
Oud 20 April 2005, 17:23   #9
BlackTurtle
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
hoe kan het eigenlijk dat je in 1x bodybuilding doet, daar moet je toch eerst naar trainen? ik heb eerst 2 jaar intensief gefitnesst alvorens ik nieuwe trainingsmethoden kon gebruiken (dus zwaarder etc.) want je moet eerst je spieren op hun max. hebben en dan mag je pas verder met de uberzware training. althans, dat zeiden de instructeurs altijd tegen mij en ik merkte ook zelf dat het het beste was omdat het zelfs bij mij (heb nooit last van blessures etc.) in het begin voor een blessure zorgde.

anyways, heb altijd al veel gesport. nu doe ik alleen nog fitness en voetbal omdat ik geen tijd meer heb om te fietsen, hardlopen en tennisen.
omdat ik vanaf mn 16e tot mn 18e getraind heb met mn pa, en die is altijd bodybuilder geweest en hij heeft me die oefeningen geleerd, en de oefeningen die ik doe zijn allemaal met losse dumbels en gewichten of stangen, ik raak geen fitness apparaat op de lat pullie en de beenpers na aan, ik heb de schijt hekel aan die dingen gefixeerde teringtroep is het veel te krampachtig voor mij, ik heb wel een opgebouwde spiermassa, maar die moet weer naar boven komen, en wat jij zegt over zware gewcihten, dat maak je er zelf van je kunt de oefeningen ook lichter en heel beheersd doen, langzaam dus.

en ik kan t merken, nu paar weken aan de gang, bankdrukken van 40 naar 55 kilo gegaan, en dan na te gaan dat ik met mn 18e 75 kilo kon bankdrukken, achja dat komt wel weer.

maar je hebt gelijk hoor, je moet absoluut je spieren er eerst klaar voor maken,ik push mn lijf neit verder dan mogelijk is ik ken mn grenzen en ga dr niet over heen maar ik ga wel elke sessie tot t randje.

@ biffy, komt wel weer terug joh, paar maandjes verder en je ziet t verschil niet meer ! positief blijven denken
  Met citaat antwoorden