Welnu, ik heb op het moment een Ibanez GSA60 en een Marshall MG15CD versterker hierbij. Volgende week en de week erop ga ik veel werken en krijg ik waarschijnlijk in totaal zo'n 400 euro.. Kan iets meer of minder zijn.
Hier wil ik dus iets nieuws voor mn gitaar voor kopen, en ik zit te twijfelen.. Als ik een pedaal koop kan ik meer, en hoef k niet mn amp om te zetten telkens + het is handig over een tijdje on stage.. Met een nieuwe gitaar kan ik er standaard eentje in standaard tuning zetten ( + makkelijk naar dropped D ) en eentje in D tuning ( + makkelijk naar dropped C ).. En met een nieuwe amp krijg k natuurlijk meer power erachter en dan heb ik 2 amps zodat ik die krengen niet telkens hoef mee te slepen.
Welnu, voor de gitaar zat ik te denken aan een BC Rich Ironbird ( of Jackson, maar dat is fucking 2500 euro

)
Bij het pedaal zit ik nog te twijfelen aan een keiharde heavy metal ultra bass super mega ultra distorted distortion pedaal achtig iets..
En bij de versterker hoopte ik minstens 100 watt te kunnen krijgen, omdat ik het anders de moeite niet vind, dan kan ik beter even doorsparen omdat ik het idee heb dat je met 60 watt geen zaal van 300 man ofzo kan platspelen
Welnu, wat zouden jullie kiezen? Gitaar, pedaal of versterker?