Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mygirly
nope da wete ze nie, ze wille niet dat k een vriend heb, bang dak slechter op school ga presteren (kan der heel wat tegenin brengen maar dan worden ze boos enzo..) dus, kvertel het hun nog wel eens, maar mijn ouders zijn opgegroeid in een sex-taboe-cultuur..je doet t, maar je praat er niet over..bovendien als ze horen dak nu al sex heb (in hun ogen veel te vroeg jong, gevaarlijk en alle tegenargumenten voor sex..) kweet wak doe maar wil het wel veilig doen, verder werken ze beiden hard en hebben al meer dan genoeg kinderne om zich druk over te maken (babybroertjuh, puber-broertjuh, zusjuh van 7) ksnap wel hoe jij als ouder denkt, maar kdenk dat het beter is voor mij én mijn situatie dak t voorlopig voor hun geheim houd, en het is niet dak iets supercrimineels doe..tog? okj hijs dan wel ouder, maar kben eg heel erg verliefd en supergek op hem en hij op mij, kvin nie da we iets verkeerds doen..
dat van de verzekering, krijgen ze dan geen uhmzz declaratie ofsow? (las k ergens) dat t tog ergens genoteerd staat waar mijn ouders vanaf kunnen lezen?
|
nou technisch gezien zijn jullie wel crimineel bezig aangezien jij minderjarig bent en hij al midden twintig. Kan hij geen vriendin van zn eigen leeftijd zoeken?
En voor zover ik weet als je het de dokter meteen laat doorsturen naar de verzekering, als je dus particulier verzekerd bent zoals dextor al zei, dan hoeven je ouders het niet weten?