Onderwerp: [Centraal F1-topic]
Enkele bericht bekijken
Oud 26 April 2005, 12:25   #21
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Als je gaat rekenen zitten ze feitelijk buiten de 107%-regel in kwalificatie, maar niemand meer die erop let.. Natuurlijk moet een nieuwe auto nog even wennen en is er niet getest, maar tegen die tijd dat dat gebeurt is is Jordan ook weer een stap verder. Ik trap al jaren niet meer in die goed-nieuws-shows..

Ik denk niet dat Renault echt problemen had trouwens. Ferrari heeft op dit circuit feitelijk altijd al de overhand gehad. Bovendien was het asfalt koel wat weer in het voordeel is van Bridgestone. Renault was nog altijd sneller dan de rest, ik verwacht ook dat Alonso Raikkonen nog wel had ingehaald. Maar tegen Ferrari kwam men dit keer gewoon tekort. Mocht ook wel eens

Volgens Alonso is Ferrari nu weer de favoriet. Iets meer zelfvertrouwen zou wel mogen..

Alons op f1-racing.nl:

Alonso: "Ferrari is nu favoriet"

Fernando Alonso is onder de indruk van de nieuwe Ferrari F2005. In Imola wist de Spanjaard de duidelijk snellere Michael Schumacher nog net achter zich te houden, maar hij is realistisch genoeg om te beseffen dat Ferrari haar zaakjes momenteel beter voor elkaar heeft.

"Als Michael een betere startpositie had gehad, had hij vermoedelijk gemakkelijk gewonnen", beseft Alonso zich. "Ik ben best verrast. We moeten deze race zien als waarschuwing. Voor Barcelona is Ferrari voor mij de absolute favoriet."

Hoewel Alonso het enthousiasme rondom zijn persoon probeert te temperen, blijven de Spaanse media euforisch. "Duitsland heeft de Paus, maar wij hebben Alonso", kopte de Spaanse krant Marca maandag. "De prins heeft de koning verslagen", schrijft de krant even verderop.

De Italiaanse media daarentegen zien licht aan het einde van de tunnel. "Er gloort hoop. De volgende keer zal Ferrari weer winnen", voorspelt de Gazzetta dello Sport.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 26 April 2005 om 12:27
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden