Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sJur
ik wil trouwens wel ff wete wie ''nope'' heeft gestemd en het hier niet durft te zegge beetje jmmr.....
|
Ik heb nee gestemd, maar ik post normaal gezien alleen nog in het MF, en niet hier. Ik heb nee gestemd omdat ik het meestal associeer met van die opgefokte mannetjes, en omdat ik het gewoon niet mooi vind, gelijk welke vlag in feite.
@ Chalyken: Je veroordeelt sJur wel puur op de inhoud van zijn posts, maar je bent even erg. je veroordeelt iemand omdat ze met een golf rijden, omdat ze naar een discotheek gaan die jou niet aanstaat, of omdat ze niet de kleding dragen die jij mooi vindt. Maar heb je eigenlijk ooit al eens de moeite gedaan om de mensen er achter te leren kennen? Prolly niet, want ze rijden met een golfje, en ze gaan niet naar de fuse (wat eerlijk gezegd niet boven andere discotheken staat, is al te zien aan de buurt waarin het ligt), dus ze zijn slecht.
Als je al die voordelen altijd maar behoudt, hoop ik echt dat je eens zwaar met je kop tegen de muur loopt, want met zo'n instelling zal je echt niet ver komen...