Enkele bericht bekijken
Oud 2 May 2005, 21:26   #1
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Als je bij Manchester City meekunt, kun je ook bij Feyenoord mee.. En anders geef je hem een contract dat op prestaties gericht is met de belofte dat hij over twee jaar jeugdtrainer ofzo kan worden...
Daarvoor was Bosvelt wel naar de Kuip gekomen lijkt mij, of het aanbod van Heerenveen moet lucratiever zijn dan wat Feyenoord kon bieden... als dat al het geval is dan is Dil al helemaal niet te benijden.
Als Feyenoord Bosvelt echt had willen hebben hadden ze slagvaardiger moeten zijn... Of ze wilden hem niet zo graag, of ze hebben gewoon gefaald. En ik denk het laatste...
Maar wat bij Voetbal Inside al gezegd werd, hoe kan Feyenoord uberhaupt slagvaardig handelen als men altijd de goedkeuring nodig heeft van Jorien die in de zon in Cyprus ligt?

Dan weer even terug naar de echte top van Nederland... Wilt Hiddink van Ajax een satellietclub maken ofzo? Stekelenburg, vd Vaart, Pienaer, Yakubu, de Jong en nu weer Trabelsi (in chronologische volgorde).
Stuk voor stuk spelers die ik graag naar PSV zie komen, maar het begint toch een beetje te irriteren zo. Of zou er een gedachte achter dit continu ajax-namen lekken naar de pers zitten?

De geruchten dat vd Vaart naar Eindhoven komt worden trouwens steeds sterker. Zo heeft iemand laatst deze foto weten te maken. Lijkt me duidelijk.

Laatst aangepast door Tyskie : 2 May 2005 om 21:37
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden