Enkele bericht bekijken
Oud 5 May 2005, 11:17   #61
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Arthur, wees eens zelf redelijk.. Je maakt mij niet wijs dat er in Italië voetballers spelen die vergelijkbaar zijn met de Bundesliga. Dat is een belediging voor Duitsland. Daar spelen, op Bayern, Schalke en Werder Bremen na, allemaal beperkte voetballers die 'niet lullen maar poetsen'. Dat is toch iets heeeeel essentieel anders dan Italië, waar een stel luie vedetten sedert een jaar of 10-15 werkelijk NIETS uitvoeren. Allemaal prima voetballers inderdaad, maar een voetbal dat ze spelen dat ik volkomen verwerpelijk vindt. Als je zo'n voetbal speelt is het puur toeval dat je wint. Je dwingt niets af, en daarom verdien je ook niks. Jij kijkt puur en alleen naar namen: Maldini, Shevchenko, Seedorf (from all people), Nesta, Stam.. Dat kan toch niet anders dan pure kwaliteit zijn? Nou, we hebben het gezien, mooi niet dus! Wat hebben ze nu laten zien, beste Arthur? Vertel het me, ik ben benieuwd! Ik heb geen enkele voetbalkwaliteit gezien!

Edit: overigens kun je zeggen van de Duitse ploegen wat je wilt, maar volgens mij speelden Bayern en Werder (werder tot aan Lyon) prima voetbal. Datzelfde geldt voor Stuttgart en Aachen in de uefa-cup..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 5 May 2005 om 11:20
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden