Enkele bericht bekijken
Oud 5 May 2005, 11:27   #62
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik heb geen enkele voetbalkwaliteit gezien!
Ik wel.. maar die liggen er uit. Overigens was het gister natuurlijk niet alleen puur toeval dat AC Milan met de winst er van door gaat. Ze profiteren toch van die kleine foutjes van tegenstanders. En PSV heeft die 89 minuten gewoon niet gemaakt totdat van Bommel zijn tegenstander liet gaan... en dan zijn ze er als de kippen bij om PSV de nek om te draaien.
Net als vorige week.. even is die Shef weg bij Bouma en hij ligt er in. Even staat Ooijer wat te ver van Tomasson weg als de bal goed klutst en hij ligt er in. Een ploeg als ACM is gewoon een destructiemachine die je pakt als je even verslapt. En het is heel erg zuur dat ze 89 minuten gewoon van de mat gespeeld zijn door een formidabel PSV, maar van Bommel had nooit zijn man zo mogen laten lopen en daarop wordt PSV keihard gepakt, ondanks dat ze vele klassen beter waren over allebei de wedstrijden.

En dan kan Cruyff lullen wat-ie wilt, maar dat is volgens mij echt het verschil tussen van RBC winnen met twee vingers in de neus of elke week tegen clubs voetballen waar zelfs de degradatiekandidaten topspitsen hebben.

Overigens vind ik het Duitse en het Italiaanse voetbal ook niet echt te vergelijken, behalve dat het resultaat voorop staat.. maar dat is volgens mij alleen in Nederland niet het geval.