Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
grappig dat veel mensen zeggen 'tongzoenen is vreemdgaan en dan is het echt toedeloe'.. vraag me af wat voor relatie je dan hebt als je zoveel waarde hecht aan een lichamelijk foutje bij je vriend of vriendin.
dat je eht neit leuk vindt ok, maar als dat een rede is om te breken (overigens ook bij een one night stand) dan is er wel meer aan de hand, dan zit het tussen jullie 2 sowieso niet goed.
Ik vind niet dat er altijd iets fout zit wanneer iemand in een relatie vreemd gaat overigens.. somes versterkt het je relatie ook. soms betekent het gewoon geen flikker en zoekt iemand wat spanning. ik heb jammer genoeg wel nodige ervaring ermee en ik was altijd degene die dat deed, maar ik denk dat veel mensen een beetje simpel idee er over hebben.
|
Oke dat ben ik dus echt niet met je eens. Volgens mij gaat tongzoenen of een one-night-stand ongemerkt toch wel verder dan enkel een lichamelijk foutje. Want als je die spanning niet kunt vinden in je eigen relatie, maar daar iemand anders voor nodig hebt, zit er toch al iets goed mis?