Enkele bericht bekijken
Oud 12 May 2005, 09:31   #5896
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
11e divisie? Waarmee is dat te vergelijken in Nederland? 6e klasse?
En waarom spelen ze na een faillesement meteen in de 11e klasse? Wel mooi als je in de selectie van Leipzig zit, dan maak je een mooie opmars mee en heb je jaarlijks een feestje
Ik vraag me af of er niet eens een eind aan komt 11e klasse, dat is de 9e klasse amateurs hier.. Normaal als je failliet gaat dan degradeer je 2 klassen volgens mij.. In het topic waar ik dit vandaan heb (vi.nl) volgt een Rotterdammer de club, maar hij geeft ook niet echt uitsluitsel

Citaat:
Zoals je in deze topic kan lezen is de historische club VfB Leipzig vorig jaar failliet gegaan. Deze club was onder andere de eerste kampioen van Duitsland, verliezend finalist in de Europacup II (1-0 nederlaag tegen Ajax in Athene, 1987) en een van de topclubs van de toenmalige DDR. In de DDR-tijd heette de club Lokomotive Leipzig. Inmiddels is de club afgezakt naar het 11 niveau in Duitsland en heet het weer Lokomotive Leipzig. Maar er komen nog steeds flink wat supporters op af.

Uitslagen tot nu toe:
1.FC Lokomotive Leipzig - SV Leipzig 1910 II 17-0, 5.638 toeschouwers
SG Seehausen - 1.FC Lokomotive Leipzig 1-8, 1.950 toeschouwers
1.FC Lokomotive Leipzig - Paunsdorf Devils 20-0, 3.461 toeschouwers
Eintracht Leipzig Süd II - 1.FC Lokomotive Leipzig 0-8, 1.300 toeschouwers
FSV Automation Leipzig - 1.FC Lokomotive Leipzig 1-6, 2.200 toeschouwers
1.FC Lokomotive Leipzig - Eintr. Großdeuben II 8-0, 12.421 toeschouwers
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden