Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Oke dat ben ik dus echt niet met je eens. Volgens mij gaat tongzoenen of een one-night-stand ongemerkt toch wel verder dan enkel een lichamelijk foutje. Want als je die spanning niet kunt vinden in je eigen relatie, maar daar iemand anders voor nodig hebt, zit er toch al iets goed mis?
|
waarom zijn er dan zoveel vrijgezelle mensen die kunnen zeggen: hem zoenen betekende helemaal niets, ik voel helemaal niets voor hem wilde gewoon zoenen, ik was dronken bladiebla?
ik denk dat zoenen dus niet altijd wat betekend, of jij bent net die gene die altijd alleen maar zoent als je verliefd bent?
daarbij kan je relatie volgens mij best prima zijn maar niet spannend en als jij meer een thrillseeker bent zoek je inderdaad wat wat je dan niet in je eigen relatie kan vinden, maar wat GEEN reden is om je eigen relatie op te breken..
je kan prima erg veel van elkaar houden en het fijn vinden om met elkaar om te gaan en veel samen te delen, maar ik noem een 25 jarig huwelijk nou niet echt spannend..
sterker nog ik denk dat veel mensen hun relatie niet echt spannend vinden al na een aantal jaar (misschien geldt dit overigens meer voor jongens dan meisjes). En of je zelf naar spanning zoekt of niet ligt in je eigen aard, maar ik vind dat hier wel een beetje eenzijdig beeld geschetst wordt
of er zitten hier echt alleen heilige boontjes, want bijna iedereen die ik ken IRL (zowel jongens als meisjes) is wel eens of vaker vreemdgegaan. en dat zijn niet allemaal kneuzen, sletten of losers maar mensen die ik gewoon respecteer (en nee niet OMDAT ze vreemdgaan) en somehow in die situatie kwamen.
wie is hier zelf ooit wel eens vreemdgegaan? en wat was de rede daarvoor...
ik denk dat iedereen hier zijn eigen grenzen voor heeft en voor de een is vreemdgaan wat anders dan voor de ander.
ik vind het een beetje raar om zo'n eenzijdige mening daarover te vormen.
sowieso denk ik dat je zelf neit over beweegredenen om vreemd te gaan van een ander kan oordelen zonder dat je ooit zelf die dwang gehad hebt.