Enkele bericht bekijken
Oud 12 May 2005, 13:53   #33
xLesjuhx
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
ja ik zou ook onwijs jaloers zijn met alleen al een kus op de mond hoor
waarschijnlijk zou ik daar zo hard over zeiken dat hij het uit zou maken door mijn gezeik
Ik ben ook zo'n zeikerd Ik kan over zoiets onwijs lang en super erg zeiken....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
waarom zijn er dan zoveel vrijgezelle mensen die kunnen zeggen: hem zoenen betekende helemaal niets, ik voel helemaal niets voor hem wilde gewoon zoenen, ik was dronken bladiebla?
.........................
sowieso denk ik dat je zelf neit over beweegredenen om vreemd te gaan van een ander kan oordelen zonder dat je ooit zelf die dwang gehad hebt.
Ehmm..Ik vind dat je vrijgezelle mensen onmogelijk kunt vergelijken met mensen die bezet zijn.
Als je vrijgezel bent, moet je lekker doen&zoenen wat/wie je wil. Dat kan het idd niets betekenen. Als je een vriend(in) hebt en zoent met iemand anders en daar ook behoefte aan hebt steeds, dan kun je beter vrijgezel zijn (vind ik..) en dan zit er meestal WEL iets achter.

En misschien ben ik dan een heilig boontje; ik ben nooit vreemdgegaan en zal het ook nooit doen. Als ik daar ooit behoefte aan mag hebben, lijkt me dat reden genoeg om het uit te maken, want dan mis ik iets,vind ik iemand anders leuker of ben ik niet toe aan een vriend...

En als mijn vriend vreemdgaat, dan interesseren mij zijn redenen gewoonweg niet. Of nouja, ze interesseren me wel, maar het doet niets af aan wat ie heeft gedaan; iets bij iemand anders gezocht en mijn vertrouwen beschaamd.
Ik vind vreemdgaan gewoon zielig en respectloos...
  Met citaat antwoorden