Enkele bericht bekijken
Oud 12 May 2005, 14:21   #3
Jamiel
Guest

Standaard

1) Ik maak veel muziek, en daardoor is het heel vervelend als je vriend daar totaal niet mee bezig is/het nut ervan in ziet. Soms maak ik gewoon een keuze: Is er bijvoorbeeld een jamsessie die mij aanspreekt en waarvoor ik word gevraagd, dan doe ik mee. Als er een leuke jamsessie is waar al vaststaat wat de bezetting is, dan spreek ik met mijn vriend af. Die sessies zijn ook redelijk laat ( van 22.00 - 01.00 ).

Maar als ik voor een cijfer moet optreden, dan kan ik het niet zomaar afzeggen. Ik probeer hem zoveel mogelijk erbij te betrekken, door hem gewoon te vragen om te kijken, en dan neemt hij ook wel een vriend mee (zodattie zich niet verveeld ).
Zo voel ik mij ook prettiger op het podium Ik vergeet dan dat het echt voor school moet.

2) Ik zie mijn partner elke dag zo'n 4 a 5 uur. zo vaak mogelijk eigenlijk Maar dat vinden wij helemaal niet erg, dat willen wij graag.En soms zijn er weleens onenigheidjes, maar dat komt niet zozeer omdat wij elkaar zo vaak zien. Wij hebben bijna nooit ruzie. Het is ook makkelijker voor ons om elkaar elke dag te zien, omdat wij 2 straten van elkaar vandaan wonen.
  Met citaat antwoorden