Enkele bericht bekijken
Oud 13 May 2005, 15:10   #47
anemic
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Het heeft niks met vergeven te maken. Het is gewoon een kutstreek als je vriend/vriendin vreemdgaat. Ik persoonlijk zou mijn vriend dan nooit meer vertrouwen ( hij kan het zo weer doen ), het gevoel hebben dat ik niet goed genoeg ben, en iedere keer als hij wat zou doen waar ik niet bij ben, dan ga je je dingen afvragen. Sorry zo ben ik nou eenmaal.

En anemic: zou het jou geen ene reet uitmaken als jouw partner vreemd zou gaan? " Oh ja lievie, is al goed hoor. Ik begrijp jou situatie en we gaan gewoon weer verder "

Zo zit het echt niet in elkaar gewoon! Vind ik dan.
zie jij echt geen verschil dan?

for example

iemand die vreemdgaat als hij aangeschoten is en een of ander makkelijk iets gaat op zn schoot zitten bladiebla

of

hij heeft gevoelens voor een bepaald meisje al een tijd en zoent daarmee..

sorry hoor , of IK heb het leven heel erg mis, maar ik zie duidelijk verswchillen en ik zou ZEKER voor optie 1 niet zomaar een goede relatie weggooien, tuurlijk word je er niet blij van, maar het is ZEKER voor mij niet onvergefelijk en zelfs optie 2 is niet onvergefelijk..
als je zo snel een relatie uitmaakt zonder er achter proberen te komen wat precies de redenen waren DAT iemand vreemd ging en je af vraagt of je dat niet kan verbeteren, getuigt naar mijn inzien niet echt van diepe liefde.
  Met citaat antwoorden