Onderwerp: Rookvrije horeca
Enkele bericht bekijken
Oud 14 May 2005, 10:44   #19
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
net zo treurig als rokers die bij voorbaat al gaan huilen als er nagedacht wordt over een rookvrije horeca.

ik vind dat zolang je iemand schaad op een of andere manier met je eigen gebruiken daar op een of andere manier een oplossing voor gezocht moet worden.

(en ja, voordat de dooddoener autorijden komt, ook dat ja.)
Niemand verplicht jou toch naar dat soort muffe rookhollen te gaan? In een discotheek valt het meestal al een stuk meer mee en op festivals (in de open lucht) heb je er zelfs helemaal geen last van. Ik word ook geschaad door de uitlaatgassen van de auto's hier in de stad. Zullen we daar dan ook maar meteen mee stoppen?

Ik stink ook een stuk minder als ik niet in een rook-gelegenheid ben geweest, maar feit is dat ik die kleren na een avondje uitgaan toch al in de was gooi, dus wat boeit mij dan in 's hemelsnaam die rooklucht?

Het is gewoon een kwestie van 'rokertje pesten'. Een paar moraalridders die denkt voor andere mensen, en die andere mensen denken vervolgens alleen maar aan zichzelf. Ik rook zelf niet, hoor, en mij maakt het ook niet zoveel uit of er wel of niet gerookt mag worden in de horeca, maar het eenzijdig bekijken van de zaak door veel mensen irriteert mij..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden