Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik ging in op het wanargument van Anemic, vandaar Maar je hebt gelijk; we wijken idd ver van het onderwerp af. Het is duidelijk dat de mensen die voor een rookvrije horeca zijn allen niet-rokers zijn die schijt hebben aan hun rokende medemens en niet verder komen dan stinkende kleren die je toch al in de was gooide en de 'gezondheid'. Alsof de overige lucht die je inademt veel schoner is..
|
ik snap niet dat jij dat als een wanargument ziet.. jouw redenaties raken meer drumstellen..
om het even meer uit te spellen zodat je het misschien wel begrijpt.
ooooit was polygamie ook niet verboden in nederland, daar zijn wetten voor gekomen
oooooit mocht je altijd drinken er was geen leeftijdsgrens, daar zijn wetten voor gekomen
ooooit mocht roken in een cafe, daar gaan wetten voor komen.
en of ze nagevolgd worden of niet wat boeit dat nou weer in deze discussie. door rood rijden is ook strafbaar en gebeurt het nog? JA
misschien begrijp je mijn redenatie nu beter en zie je duidelijk dat jij het drumstel raakt en ik hem duidelijk mis
haha : en net of die discussie om wat stinkende kleren gaat.
ik heb me wel een aantal keer gevoeld na dat ik een of ander stinkalto hol had opgetreken dat ik een of andere harde teringkater had, terwijl ik niet eens gedronken had.
gebrek aan ventilatie en zoän erge rookwalm (allemaal onzekere altootjes) is echt wel een klap op je gezondheid.
En de dingen die je aankaart als rookvrije restaurants, misschien vind jij dat een raar verschijnsel, maar ik vind het normaal dat mijn eten naar eten smaakt en niet naar de marlboro light van mijn buurman.