Onderwerp: Rookvrije horeca
Enkele bericht bekijken
Oud 14 May 2005, 20:10   #46
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
volgens mij ben jij hierdegene die de wijsnweus uit loopt te hangen door mij van een of ander wanargument te beschuldigen en nou ineens loopt te doen alsof ik gek ben en afdwaal van de discussie ofzo.
jij komt zelf met een argument aanzetten dat het niet verboden zou moeten worden 'omdat dat al decennia niet verboden is' wat dus als een pik op een drumstel slaat.
en volgens mij ben jij de enige die nog niet snapt dat ik het niet over een of andere leeftijdgrens heb maar om het feit dat RECHTEN VERANDEREN
Anemic, als je niet normaal kunt reageren dan laat het. JIJ was degene die over leeftijdsgrenzen begon die niets met de discussie te maken hebben. Jij gebruikte dat als argument dat wetten kunnen veranderen.

Dat je vervolgens als een wijsneus denkt op kleuterniveau je visie te gaan moeten uitleggen is treurig. Iedereen snapte wat je bedoelde maar jij meende mij voor dom uit te gaan moeten maken. Ik verzoek je dat gewoon achterwege te laten. Als blijkt dat je van de discussie afwijkt dan moet je niet achteraf gaan doen of je gelijk hebt. Ook al kan het wel half zo zijn omdat er een recht verandert.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden