Enkele bericht bekijken
Oud 14 May 2005, 23:23   #6
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard Re: hobby vs vriend(in) vs afstand, tijd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weetje
1)stel dat je een hobby hebt die enorm veel tijd in beslag neemt...
ik zou per direct meteen meer tijd vrij maken aangezien ik mijn vriendin gemiddeld 1x per week zie. heb immers genoeg vrije tijd

Citaat:
2)
- Hoeveel keer per week zie jij je partner?
- Is het slecht voor een relatie als jullie elkaar elke dag zien, dag in dag uit? of is het beter voor de relatie om elkaar maar af en toe te zien (maar toch voldoende lang uiteraard...)
- hangt ook af van de afstand tss je thuis en je partner...? of heeft dit geen invloed?
- zoals ik al zei, 1x per week
- neuj, sommige stellen hebben behoefte om elkaar elke dag te zien en andere stelletjes een paar keer per week. ik ga iig niet dood nu ik mijn vriendin bijna weekelijks zien en niet meer
- tja, hoe verder je vriend(in) woont, hoe minder vaak je diegene kunt zien lijkt me, ligt ook echter aan je vrije tijd trouwens en de middelen die je gebruikt om naar hem/haar te gaan (auto, fiets, bus/trein). ik gebruik iig de auto en kost me iets minder dan een halve tank om heen en terug te reizen dus als ik 1x per week ga, dan kan ik icm school 1 volle week naar en van school, 1 keer heen en terug naar m'n vriendin en 1x heen dus dat tikt dan wel aan qua benzine (ook qua geld dus trouwens maar m'n ouders betalen toch altijd m'n benzine ).