Enkele bericht bekijken
Oud 21 May 2005, 10:37   #5
FunFair
.

Standaard

Ik heb 2 XT's in m'n kast liggen die nog werken.. 1tje van laser en het andere merk weet ik zo gauw niet meer.. beide met een zwart/oranje beeldscherm.

ergens ligt nog een 486 mobo, maar die zal het wel niet meer doen, aangezien ik er een keer met een schroevendraaier op in heb staan hakken

Dan heb ik nog een P100 mobo + onderdelen liggen die als het goed is nog werkt en nog een P133 + onderdelen
(onder onderdelen valt dus de CPU, geluidskaart, videokaart. geheugen etc.)

ook nog een Intel mobo met 350 celly erop + onderdelen
een Asus mobo met een P3 550 erop die nog helemaal werkt.
en een Abit Mobo waarbij ik de processor heb gemolt toen ik die wou uncappen. (was een 450 MHz.) ik geloof dat er nu nog een 350 MHz naast ligt.

en het nieuwste wat aan de collectie is toegevoegt is een AMDK7 mobo van ECS, waarbij de CPU naar de kloten is gegaan (1800+) en nooit een vervanging voor is gekomen, omdat m'n broer de pc's zat was een mac had gekocht

ik heb alleen een tekort aan kasten om ze in te bouwen

aan beeldschermen... 2 oude 15" crt monitoren. 1 van IBM en 1 van Philips.

en nog wat randhardware, zoals een oude matrixprinter en een scanner die via een speciale kaart in de pc communiceert.

af en toe zet ik nog eens simpel een systeempje in elkaar om te kijken of het nog werkt en draai ik nog eens een oldskool spelletje als "One Must fall" erop ofzo