Enkele bericht bekijken
Oud 22 May 2005, 23:03   #47
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ben ik volledig met je eens, Tijs
Dat FC Den Bosch een grote aanhang heeft zie ik anders vrij weinig van terug. Ik weet niet waar het aan ligt, maar als je een stadion van 10.000 man nog niet vol kunt krijgen in een stad met 130.000 inwoners dan kun je toch bijna niet anders dan concluderen dat je iets verkeerd doet? Kijk; dat mensen in de stad een voorkeur hebben voor FCDB, dat zal ongetwijfeld, maar per saldo koop je daar natuurlijk niks voor. Daarbij heeft De Graafschap een hoger budget dan FC Den Bosch, wat weinig anders betekend dan dat het ook onder het bedrijfsleven (in Den Bosch toch heel wat groter dan in de achterhoek). Is het achterland Den Bosch/Rosmalen/Zaltbommel trouwens kleiner dan De Achterhoek? Hooguit in strekkende centimeters, maar qua inwoners toch zeker niet. Ulft en Silvolde klinken dan wel als grote gemeenten, maar meer dan anderhale man en een paardenkop woont er toch niet.

Wat betreft de selecties ga ik ook niet met je mee, behalve dan dat ze beiden niet eredivisiewaardig zijn. Beiden haalden slechts 19 punten, een kollosale 13 minder dan RBC wat niets anders betekend dan dat De Graafschap blij mag zijn dat we in Nederland als enige Europese land maar 1 club laten degraderen in eerste instantie..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden