Onderwerp: Ruud Gullit
Enkele bericht bekijken
Oud 24 May 2005, 20:06   #15
LexS
BeHeerser

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
welke Nederlandse club doet het nu nog met louter Nederlandse aankopen?
NAC doet toch wel een stap in de goede richting maar daar gaat het niet om. Wat je zegt idd, ze moeten selectiever kijken naar wát ze scouten. Of het nu een Nederlander is of niet, kennelijk is het geld er niet om topspelers te halen en moet er dus een tussenweg gevonden worden. En die tussenweg is er weldegelijk lijkt mij. Kijk naar Ajax. Ik weet niet hoe ze het doen maar op de een of andere manier halen ze toch altijd onbekende spelers die als toppers weggaan. Denk aan mensen als Zlatan, Chivu, Maxwell en Trabelsi. Om over spelers uit de jeugd te halen niet te praten want dan kan ik de hele pagina wel volschrijven met namen als Bergkamp, Davids, Overmars etc. Het meest recente voorbeeld is Maduro vind ik. Hoewel ik in het begin niet veel vertrouwen in hem had (bij Oranje) vind ik toch dat hij het verdient met zijn spel van nu. PSV heeft er trouwens ook een handje van met Kezman, Robben, Van Bommel, Vogel, Gomes etc. Wie kende die mannen vóórdat ze bij PSV kwamen? En wie kent ze nú níet?

En dát zijn nu dus dingen die ze bij Feyenoord niet schijnen de begrijpen volgens mij en dat is dus niet alleen de schuld van Gullit en Petrovic geweest maar van het hele beleid daarzo.
LexS is offline   Met citaat antwoorden