Onderwerp: Ruud Gullit
Enkele bericht bekijken
Oud 25 May 2005, 16:27   #20
LexS
BeHeerser

Standaard

Natuurlijk hebben ook PSV en Ajax miskopen maar als je de som bekijkt dan heeft Feyenoord er een hoop meer. Welke goede aankopen heeft Feyenoord in de laatste jaren gedaan? Natuurlijk Kuyt en Kalou en ook Buffel is geen verkeerde speler. Maar voor de rest is het allemaal 10x bagger geweest.

Over Robben ben ik het inderdaad wel met je eens dat het een aanstormend talent was van FC Groningen maar zeg nu niet dat jij had verwacht dat Van Bommel, Vogel en Kezman zo door zouden breken als dat ze nu doen.

Enfin verder over Ruud Gullit en de toekomstige trainers van Feyenoord dan maar. Foeke Booij lijkt me geen geschikte trainer voor Feyenoord evenals Erwin Koeman. Gertjan Verbeek lijkt me de ideale trainer voor Feyenoord maar ik denk niet dat hij zijn Heerenveen-avontuur al zo snel wil afsluiten. Martin Jol lijkt me ook zéér geschikt maar ook hij zal niet weg willen bij de Spurs en al zeker niet naar Feyenoord. Van de kandidaten die momenteel in de media genoemd worden lijkt mij Johan Neeskens het meest geschikt. Misschien Huub Stevens maar dat is nog maar de vraag, of hij dus überhaupt naar Feyenoord komt.

Laatst aangepast door LexS : 25 May 2005 om 16:37
LexS is offline   Met citaat antwoorden