Onderwerp: Dagje ongeluk..
Enkele bericht bekijken
Oud 27 May 2005, 23:03   #1
K@rima!
Guest

Standaard Dagje ongeluk..

Mijn dag begon nog redelijk goed. Ik had nog een presentatie die ik moest geven en op kleine foutjes na verliep die perfect.
Maar toen ik naar huis liep, vlogen er opeens 3 vogels op me af. Een vogel gooide uit z'n bek iets, recht voor me voeten, wat na nader onderzoek een piepklein vogeltje bleek te zijn.
Ik dacht nog shit, straks is dit een slecht voorteken ofzo , maar verder had ik er geen aandacht meer aan geschonken.

Ik wilde vandaag dus in DenBosch gaan zwemmen en ik wilde de trein pakken van 5 over 4. Deze miste ik net, half uur w88 dus. Maar de trein daarop had maar liefst 40 min vertraging..Daarna nog stilgestaan tussen Tilburg en Den Bosch ivm bermbrandjes en seinstoringen.. Afijn, ik was er uiteindelijk na +1.5 uur.
Uiteindelijk niet gaan zwemmen maar ergens wat gaan eten, viel de stroom daar uit, keuken was gesloten. Daarna ergens anders wat gegeten waar we flink genaaid waren (hamburger menutje voor 15.75 euro !). Was ik ook nog bijna gestikt in een snoepje, was echt eng . Pffs het was er ook nog eens veel te warm, geen airco ofzo.

Echt een kutdag man.. Maar ik ben wel lekker bruin geworden van al dat wachten op het station
  Met citaat antwoorden