Enkele bericht bekijken
Oud 28 May 2005, 10:35   #445
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Poe, inderdaad zeg. Ik heb veel waardering voor de trainer Huub Stevens, een van de besten en zeker voor dit Roda. Maar de verwachtingen zijn wel erg hoog daar in Limburg, hopelijk gaat het niet tegenvallen.
Laten we eerlijk zijn; slechter zal het niet gaan. Vloet heeft er 3 jaar helemaal niets van gebakken en spelers die potentie hebben (Kone, Bodnar, Sergio, Van Dijk, Cristiano, Sonkaya enz enz) perioden heel slecht laten voetballen, op verkeerde posities gehad enz. Ik ga er niet helemaal in mee maar in den landen hoor je alleen maar geluiden als 'jullie hebben toch heel behoorlijk materiaal'. Daar ben ik het nooit helemaal mee eens, maar wel beter materiaal dan dat er nu uitkomt.

Stevens kan een elftal smeden en het als collectief boven zichzelf uit laten stijgen. Net als Co dat nu doet. Je moet bedenken dat de hele club en de mensen eromheen, de spelers en de fans, snakken naar succes. De laatste jaren gaan we voortdurend voorschut in het bekertoernooi en in de competitie verliezen we altijd bij de meest beschamende clubs. Onder Huub zal dat anders gaan. Als we onder hem verliezen bij de Baronie dan schiet hij er een paar af. Das tenminste iets
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden